reklama

Poďakovanie

Našiel som svoje životné šťastie.Našiel som človiečika,ktorý zmenil môj život na nepoznanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Včera tomu bolo presne 8 mesiacov.Vstúpila si do môjho života ako blesk z jasného neba.9 marec navždy ostane v mojom srdiečku ako deň, keď som našiel svoje životné šťastie.Plaché začiatky, nesmelé dotyky a prvý letmý bozk.Zvládli sme spolu štátnice, moju maturitu a prázdninové odlúčenie.Prekonali sme aj intrigy a neprajnosť niektorých ľudí.Janka,viem,že máš mnoho starostí,ťažké obdobie v škole, povinnosti doma a k tomu ešte mňa.Viem,že často hnevám a trápim ťa.Ale ty aj napriek tomu stojíš pri mne a dávaš mi pocítiť tvoju lásku.Tvoje pohladenie a objatie je ako balzam na ubolenú dušu.Viem, že spolu prekonáme všetky prekážky, lebo láska je to jediné, čo má na tomto svete skutočnú cenu."...lebo láska je silnejšia ako smrť...".Miláčik, chcem sa ti poďakovať za všetko, čo pre mňa robíš, za to, že ma ľúbiš takého,aký som, aj s množstvom chýb.Za to, že mi veríš a nasmerovala si môj život tým správnym smerom.Toto je moje prvé verejné vyznanie,ale aj keď viem, že ty ho pravdepodobne čítať nebudeš,lebo sa k tebe nedostane,cítiš moju lásku na každom kroku a každý deň.Budem sa snažiť so všetkých síl nikdy ťa nesklamať a byť po tvojom boku aj v ťažkých chvíľach života.Janka, ďakujem,že stojíš pri mne a dávaš mi svoje srdiečko na dlani.Milujem ťa, tvoj verný chrústik.

miloš franko

miloš franko

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám 27 rokov,pracujem v záchrannej zdravotnej službe.mám rád prírodu,šport a zo všetkého najviac svoju priatelku. Zoznam autorových rubrík:  venované JankeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu